Werkschema 2016

Onder het Motto “VELE HANDEN MAKEN LICHT WERK” is op de algemene ledenvergadering van 13 februari 2014 besloten tot het instellen van een werkschema. Dit is nu het derde jaar dat we hier mee werken Het schema hangt sinds 9 maart 2016 in de kantine.

Het werkt als volgt:

1. Er zijn een aantal data (zaterdagochtenden) en werkzaamheden gepland en in het schema aangegeven.

2. Per activiteit is een maximaal aantal inschrijvingen per datum bepaald. Dit maximum aantal deelnemers zorgt ervoor dat het voor de coördinator op die dag overzichtelijk blijft.

3. X betekent dat op die dag, die betreffende activiteit niet wordt uitgevoerd.

LET OP : Bij de Rabotourtocht (11 juni 2016) en het Wilgenknotten (17 december 2016) is een andere invulling op het schema aangegeven. Achter de activiteit staan geen kruizen maar nummers. Eén nummer voor de op te geven deelnemer.

4. Bij het bedenken en organiseren van de activiteit is geen maximum aantal deelnemers aangegeven. Dit is voor ons ook nieuw en moeilijk in te schatten. Suggesties voor een activiteit zijn ook welkom.

5. Ieder “tuinnummer” is verplicht om zich 1 x in te schrijven bij een aangegeven activiteit I werk. Dus huur je met meerdere subleden 1 tuin, dan hoef je samen maar 1x een zaterdagochtend te werken. Je mag natuurlijk wel allebei komen.

5a Uitzondering hierop zijn:

a. De vaste leden van de dinsdagochtendgroep
b. De leden van het bestuur
c. Mw. Truus Winder (vanwege haar doorlopende inzet voor het opkweken van plantjes voor de verkoop en vaste planten).
d. Mw. Cyrilla Kooien (als hoofdverantwoordelijken van de paddenpoel).
e. Mw Caroline van Kuijk ( vanwege haar inzet voor website)

6. Je bent als lid vrij om te bepalen op welke zaterdagochtend en voor welke activiteit je inschrijft Hiervoor geldt natuurlijk wel: Vol is Vol.

7. Vermeld bij je inschrijving naast je naam en tuinnummer ook je email adres.

Mocht er onverhoopt een activiteit niet doorgaan dan kan de coördinator je dat laten weten.

8. Start werkzaamheden zaterdagochtend 09.30 uur; na de koffie die om 09.15 uur klaar is .

9. Vragen over het schema kun je natuurlijk altijd stellen aan;

Miriam van Loenhout (tuin 51) mdwvanloenhout@versatel.nl Of natuurlijk een ander bestuurslid.

VEEL WERKPLEZIER.

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie met de tags . Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *